Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Homo sum: humani nil a me alienum puto. Manifesta non eget probatione. Non scholae, sed vitae discimus. Non omnia possumus omnes. Nulla dies sine linea. Nil desperandum. Sapere aude. Nolite timere. Miser, qui numquam miser. Omne ignotum pro magnifico. Cura te ipsum. Si vis pacem para bellum. Concordia res parvae crescunt, discordia vel maximae dilabuntur. Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Per scientiam ad salutem aegroti.

sobota, 18 sierpnia 2012

stare buty


Wskakuję w stare buty, znowu zaczynam :)
Zaczęłam "Altowiolistę". Utknęłam.
Zaczęłam "Kto zabił panią Skroffin". Utknęłam.
Zaczęłam "Głuptaskę". Utknęłam.
Zaczęłam "Odyseję kota Homera". Utknęłam.
No i tak jeszcze parę falstartów, w ciągu dwóch miesięcy.
Coś się dzieje. Nie jest tak tylko z powodu Euro. W czasie ostatniego Mundialu przecież czytałam. Odwiedziłam nową bibliotekę, przyniosłam nowe książki, jak do tej pory nie porzuciłam zaczętej powieści. Może się uda. Mam nadzieję, bez czytania czuję się jak nienapompowany materac.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz