Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Homo sum: humani nil a me alienum puto. Manifesta non eget probatione. Non scholae, sed vitae discimus. Non omnia possumus omnes. Nulla dies sine linea. Nil desperandum. Sapere aude. Nolite timere. Miser, qui numquam miser. Omne ignotum pro magnifico. Cura te ipsum. Si vis pacem para bellum. Concordia res parvae crescunt, discordia vel maximae dilabuntur. Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Per scientiam ad salutem aegroti.

niedziela, 10 marca 2013

na szczycie




xbw na Świnicy

zdjęcie zdjęcia: xbw ;)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A i owszem, słuchałam, między innymi, punk rocka, trochę zostało mi do teraz :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, uwielbiam zdjęcia ze Świnicy. Mam ich więcej, może kiedyś przerobię z papierowych na komputerowe i wrzucę resztę.

      Najlepszy jest Damian, chyba z Gliwic, ten który siedzi najwyżej z miną władcy udzielnego, niczym Gurul z bajek o Tapatikach.

      Usuń
  3. aro 51

    Ja zawsze należałem do ludzi ostrożnych.
    Beatko, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, Marku, należę do ostrożnych. Bardzo uważałam, zarówno przy wejściu jak i zejściu.

      ;)

      Usuń
  4. Warto też uważac... w trakcie:-)
    Poza aspektami technicznymi - genialna fota. Jest w niej coś z klimatycznych 'kwiatów we włosach", jest w niej i burzliwa, (acz wyciszona majestatem gór) subtelność kobiecej natury i duma zwyciężczyni, i pokora zwycięzców...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I potężne zmęczenie. Gdyby nie chłopaki, to nie wiem, jak udałoby mi się zeskiknąć na Kasprowy.

      Usuń